mandag den 23. maj 2011

Søde, salige, solrige Silkeborg...

............havde helt glemt hvor dejlig en by du er.
Ca 30 min efter man er rullet ud af indkørslen - holder man midt i Silkeborg - lige bag gågaden fyldt med dejlige butikker og syndige små steder, hvor man kan indtage diverse gode spiselige ting og drikkelse.
Var i dag på "mor-datter"-tur med mooooar i Silkeborg.
Som altid super hyggeligt.
Ind alle de gode steder - ingen til at forstyrre og blive utålmodig.
Kun afbrudt af en god frokost og senere en god kop kaffe.
Se, det er da en dejlig måde at tilbringe en god dag sammen med sin mor.
Fik også fyldt poser med fra byen. Det er altid en god fornemmelse.



Her er et lille udvalg af det indkøbte. Det er såvel fra Tiger som fra Decorate. Gode tøjbutikker blev også besøgt og shoppet i - såvel til sønnike (ok, mest til sønnike) som til vi andre. Faktisk har Silkeborg et rigtig godt udvalg af det hele. Må jeg huske lidt mere, når jeg trænger til at besøge gågader.



2 kommentarer:

  1. HVor har du købt de fine bogstaver - min datters navn starter med Ø og de er altid svære at finde synes jeg.

    SvarSlet
  2. Det var i Decorate i Silkeborg. :-) Dejlig butik, hvor man kan blive fristet af rigtig mange ting........også Ø. :-)

    SvarSlet