onsdag den 22. juni 2011

Give Away....

Så det blevet tur til min første give away.

Ræven Rico vil nemlig gerne flytte hjemmefra og har pakket sin butterfly og er klar.
Har lovet at hjælpe ham på vej og "smører" derfor en madpakke med 4 stk hæklemadder og sender med ham.

 

Vil du deltage er reglerne som vanligt.

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link til give away
(lån gerne nedenstående billede)

Vinderen udtrækkes d. 6. juli

 
Posted by Picasa

20 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder! Super lækker give away. Krydser fingre for at jeg bliver den heldige. :-)

    SvarSlet
  2. 2 lodder til mig, tak :-D Véd godt at jeg allerede har scoret 9 af dine lækre stykker smørrebrød men KAN IKKE få nok ... og den ræv - SUK!! Hvor er han bare fin!! :-)
    Ha' en fantastisk dag!
    Kh. Jane (som lige har sendt manden på posthuset!!*blink blink*)

    SvarSlet
  3. ej hvor ser godt ud jeg vil gerne lege med, 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  4. Jeg vil rigtig gerne være med, 2 lodder til mig. Sikke fine ting du kan lave med en hæklenål

    SvarSlet
  5. Sikke en fantastisk Rico-ja for ikke at tale om madpakken. Begge ting må meget gerne flytte ind hos os. Jeg snupper to lodder og glæder mig til at jeg kommer hjem fra ferie og se at jeg har vundet.....forhåbenligt. Ha ha ;-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. Ej den vil føle sig så velkommen her hos os. Deltager med 3 lodder:O)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare flot lavet! Krydser fingre. 3 lodder

    SvarSlet
  8. Hvor sejt!
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder...

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med to lodder. Fine ting :)

    SvarSlet
  10. Første gang jeg kigger forbi og jeg bliver hængende! (; 3 lodder herfra..

    SvarSlet
  11. Åh JA tak!!! 3 lodder til mig tak. Den her MÅ jeg bare vinde. ELSKER dine hæklerier, så jeg krydser krop fra nu og til d. 6. :o)

    SvarSlet
  12. Hvor er han sød ham Rico Ræv. Ham vil vi elske at tage med på udflugt herhjemme. Jeg må altså deltage med 3 lodder, også krydser jeg alt det jeg har lært.

    Kh Karina - som netop er blevet fast læser.

    SvarSlet
  13. Bliver da nød til lige at være med i denne fantastiske give away. 2 lodder til mig :)

    SvarSlet
  14. very sweet ♥ ♥ ♥ I hope all the best.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  15. wow! wow!
    amazing Giveaway!
    congrats!
    I want to play with you...
    please enter my name...
    3 lodder
    I've posted this on my sidebar
    lapappilon.blogspot.com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  16. Jeg skal da lige nå at være med med 2 lodder

    SvarSlet
  17. Ser fint ud, jeg vil gerne lege med, med 2 lodder.
    Og fin blog, den glæder jeg mig til at følge.

    SvarSlet
  18. Kan godt se jeg er bag efter nu. Nå pyt, glæder mig stadig til at følge dig!

    SvarSlet
  19. Hvor er du sød... og takker :-)

    SvarSlet