torsdag den 3. februar 2011

En til mig også....

Har fået en blog-award. Er rigtig glad for den, da det jo er min første af slagsen. Er jo stadig ny blogger - så det er dejligt at få sådan en.

Har fået min Award af Håndarbejdsom og takker mange gange. :-)

1. Jeg er venstrehåndet - fodet og alt hvad man kan være det i. Tror også min søn bliver det.
2. Er egentlig akademisk uddannet, men gik helt sur i alle de teorier og ting. Har brug for luft og mennesker.
3. Elsker min fritid mere end nogen sinde efter jeg har fået barn. De kreative små pusterum er helt perfekt, når man nu alligevel er bundet lidt mere hjemme.
4. Ønsker mig nok egentlig et barn mere om noget tid - på trods af jeg faktisk ikke troede jeg orkede at ruge flere ud.
5. Har spist suppe for sidste gang i mit liv. Ingen kan eller komme til at overbevise mig om andet!
6. Ville ønske jeg var håndværker og kunne lave alt muligt selv ved et hus og ideer til møbler. Kan desværre knap skifte pæren i lampen. Forsøger dog med projekter alligevel ind imellem.
7. Elsker at læse bøger og høre historiebånd
8. Vil så gerne til en klassisk koncert og kende forskel og komponisterne til bare noget klassisk musik. Pt hører jeg det bare og slapper fuldstændig af til det.

Som skrevet til mig, da jeg modtog awarden - har den været en del rundt i blogland. Vælger derfor at være Frk Kedelig og stoppe den her. :-)

Har holdt 2 års fødseldag for dagplejen i formiddag. Sønnike sover nu - træt og mæt af en god formiddag. Så nu slapper moderen også af. Vil finde hæklenålen frem og svinge den lidt. Livet er herligt og fortsat god torsdag i de små hjem. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar