søndag den 27. februar 2011

Snot er godt...eller

Ja - måske er "godt" ret overdrevet. Men i hvert fald så er mit hoved fuld af snot i dag. Min søndag går derfor i et ret langsomt tempo. Har altid en "snotklud" indenfor rækkevidde. Lidt pc-tid er det dog blevet til og kaffe må man have.......


Og så har jeg hæklet lidt på min kommende puf. Blot et af mine mange uendeligheds-projekter. Hvor mange må man egentlig have gang i samtidig? Findes der evt. en lov omkring det?


Og for at få opnå tid til at se på ikke-nødvendige ting på pcen, kaffe og hækling alt imens jeg pudser næse - har jeg "købt" drengene med en hjemmebagt kage. Aftalen lød på, at de to er ude og gå en lang tur og vender så snuden hjem til nybagt kage, bagt at moderen i huset. Det er måske en lidt tarvelig kage - men nybagt kage smager jo altid godt. Kan jo ikke altid bevæge sig ud i de store fornemme opskrifter. :-)




God søndag - med eller uden snot, kaffe og kage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar