onsdag den 1. februar 2012

Så er den klaret, Mor....

Sønnike var meget sød i dag og ville helt klart hjælpe og underholde sig selv, mens jeg tog et bad. Vi havde nemlig god tid til morgen. I dag er Bastian nemlig begyndt i børnehave. Stor ting og nu stor dreng. Vi skulle først være der kl 9 - så ingen stress og jag.

Billedet viser tydeligt, hvad jeg kom ud til, da jeg kom ud fra badet. Han havde dog sagt et par gange, mens jeg stod under vandet. "Mor, hjælper dig.........Mor, Bastian hjælper dig. Vasker bare." På en måde havde han ret. Tandbørsten var bare vasket (ja og skabet, hylden, vasken og spejlet var ligeledes blevet vasket). At det lige skulle være med min tandbørste - er så noget helt andet. :-(

Min tandbørste er hellig. Tilhøre KUN min mund, deles IKKE, lånes IKKE ud og bruges SLET IKKE til at vaske diverse badeværelseselementer af!!!

Det positive er - sikke en dejlig hjælp. Bryder mig faktisk ikke ret meget om at gøre badeværelset rent. Samt forældrekortet kan trækkes og straffes med at benytte egen tandbørste med MEGET grim smag!
:-p





Herlig onsdag til folket - med eller unden børnehavebørn og rene tandbørster......!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar