søndag den 27. januar 2013

Lunt og godt

Et tæppe er gjort færdigt. Denne gang i uld. Bedre varme fra et tæppe får man ikke. Gør det ikke dårligere, at den er hjemmehæklet.

Bredt ud.......

 Foldet og klar til brug.....
Med yngel. Den drager åbenbart også ham. Opgav til sidst at få flere billeder uden ham på tæppet. Men han er jo også egen avl ....... så jeg synes jo personligt, at han er ret ok at have på billeder. :-D













Inspirationen til tæppet er fundet lige her. Hæklemønsteret har hun også lavet.
Det bliver ikke lettere.

Rigtig god søndag derude i sneen....... Vejrmæssigt er det tæppevejr.


6 kommentarer:

  1. Hvor er det bare super fint :) er vild med den karrygule firkant!

    Klem Pernille

    SvarSlet
  2. Wow! Jeg er altid fuld af beundring for folk, der har tålmodighed til at hækle lappetæpper. Og det er en fed detalje med den ene sekskant i kontrastfarve.

    SvarSlet
  3. Det er godt nok flot. Jeg er selv igang med et af slagsen, og havde overvejet en enkelt rude lavet af samme farve garn som kanten. Men det ser vildt fedt ud med en het firkant i kontrast, så det overvejer jeg lige :)

    SvarSlet
  4. Takker... :-) Det er afprøvet mange gange. Mener helt kalrt at jeg har krav på det, når sofaen kalder..... Så må den bedre halvdel ty til vattæppet :-D

    Er også endt med at blive glad for firkanten i kantfarven. Overvejede først bare en rombe - men endte med en hel firkant.

    SvarSlet