tirsdag den 6. september 2011

To sofapuder senere....

Har forsøgt mig ud i kunsten - at sy på symaskine.
Det er ikke noget jeg mestre og valgte derfor at købe et samlet sæt til en slange lige her.
Mig og undertråden er på ingen måder blevet dus!!
Vi er helt klart stadig Dis. Når jeg glemme det - straffer den mig hårdt.

Hyggede mig dog ganske godt med det lille projekt.
Visse ting som sikkert er logiske og klare for sy-kyndig er det dog ikke for mig.
Så jeg har syet hele den store lange Anaconda sammen med zigzag.
Det kan man altså godt se...... men tjaaah - sådan må det være.

Havde ikke lige købt fyld til ormen, så kostede to sofapuder.
I stedet har vi jo så denne til at pryde sofaen.
Tror dog den får hjem på sønnikes værelse.







2 kommentarer:

  1. Den er da super fin, og hvis det er din første symaskine-produktion, så er det rigtig godt klaret. Faktisk syede jeg også en slang, som det første, da jeg kastede mig over symaskinen :-)

    Bukser kan også anbefales - evt. med udgangspunkt i bogen børnetøj af hanne og sofie meedom. Den beskriver virkelig godt, hvordan man laver alle grundtingene.

    God fornøjelse med syningen ;-)

    SvarSlet
  2. Har faktisk den bog og syet bukser efter den, da sønnike bare baby. :-)

    Mit næste store syprojekt bliver vist sengetøj. Elsker sengetøj. :-p

    SvarSlet