torsdag den 17. marts 2011

Der var en, der var to, der var tre.....

I dag er ugens fridag. Synes altid jeg har så tralvt, når jeg står foran en arbedsweekend og ved jeg nu er igang med ugens eneste fridag. Så skal jeg lade op og slappe på forhånd. Har valgt dagen i dag til bare at sysler lige netop med de ting, som falder mig ind. Tog derfor lige en lille tur rundt med kameraet for lige at se, hvilke ufærdige projekter jeg ville vælge at kaste mig over. Og hov, synes måske nok egentlig jeg stødte ind i et par stykker, som jeg helt klart har en ide om SNART skal være færdige eller i hvert fald ikke kasseres....

Der var én....
Puffen, som holder pause ind imellem....

Der var to
Blusen med raglan, som min kære moder
har hjulpet mig med at få på rette kurs igen.
Der var tre.
Sættekasseprojektet til sønnike.
Lang lang fødsels, som snart må gøres færdig.

Der var fire.
Total afslapnings-hygge-projekt.
Zigzag-tæppet af garnresterne.

Der var fem
Dinosarusen, som vist er i vinterhi i plastikposen.

Der var seks.
Uglevesten, hvor jeg skal forsøge mig ud i noget
snoning for første gang i min strikkekarriere.

Der var syv.
Grydelapper. Er altså sjove at hækle for tiden.

Der var otte.
Uglen for hulen - og nogle venner til denne.
Hyggelige at strikke, men er vist gået i stå
lige midt i monteringen. :-)
Der var ni.
Indkøbt garn og mønster,
som jeg IKKE må starte på
- inden minimum en af de andre ting til sønnike er færdiggjort.
Håber jeg når det, inden han vokser
ud af mønsteret til den indkøbte størrelse. :-p

Men ok - ville måske også være for kedeligt, om man kun havde et projekt liggende fremme af gangen. Hyggen ligger jo netop også i, at man lige kan lave netop det, man føler for. :-)

Nå, skal skynde mig at slappe af og sysler med diverse projekt. :-p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar